Logo
Facebook
Google+
http://kupa.si/aktualno/">
Twitter
YouTube

Aktualno

Knjige KUPA komunikacije

V KUPA komunikacije smo izdali knjigi:
Moja pot - start upi za vse življenje, avtorica: Biserka Povše Tašić, april 2015
in  Slovenija, Balkan, Evropa po meri živali ali človeka, avtor: Predrag Tašić
Naročam

          Slovenija_Evropa_Balkan_ovitek_tisk

e-KUPA seminarji: 24 ur, ko želite in potrebujete!

e-KUPA komunikacijsko usposabljanje: 24 ur na dan - takrat, ko ustreza vam!

webinar prva stran seminar sestanekvzajemna webinar

 

Nimate časa za izvedbo komunikacijskih delavnic in seminarjev? Izberite čas znotraj 24 ur na dan - takrat, ko ustreza vam!


e-KUPA komunikacijske vsebine

Po prejemu prijavnice vam izdamo predračun in na dan plačila na vaš e-naslov prejmete geslo za dostop na e-seminar. Cena: 69 evrov (brez ddv). Prijave na e-KUPA usposabljanje na biserka.povse.tasic@outlook.com  s pripisom Prijava na Modul 1/2 ali 3 in pri tem pripišete podatke udeleženca in plačnika. Z žetonom/geslom za dostop se prijavite na portal, prisluhnete vsebini, opravite test na temo tečaja in prejmete za tem po e-pošti potrdilo KUPA komunikacije o opravljenem usposabljanju za posamezno komunikacijsko-poslovno temo.

Prijavnico pa lahko izpolnite tudi prek našega spletnega obrazca s klikom na naslednjo povezavo: PRIJAVNICA

 

O vsebini že dostopnih e-seminarjev na portalu e-KUPA

 Modul 1: Motiviranje sodelavcev se začne s sestankom!

Kako učinkovito pripravite in izpeljete sestanek? To lahko ugotovite tudi po doseženih rezultatih dogovorjenega. Ampak takrat praviloma rešujete tudi že težave, ker.... vas niso pravilno razumeli, niste preverili razumljenega, se niste dobro pripravili, ste samo "razdeljevali naloge....govorili, bolj malo poslušali in še manj spraševali... na motiviranje kar pozabili..." Sleherna motivacija zaposlenih, še posebej ob uvajanju in izvajanju sprememb se začne na začetku: s sestankom. Pomembne pa so tudi veščine in znanja, ki vas lahko naredijo za komunikacijsko učinkovitega vodjo v podjetju. 

Modul 2: Najpogostejše napake pri e-komunikaciji s strankami

Seminar, ki mu na e-portalu KUPA lahko znotraj zakupljenih 14 dni prisluhnete 24 ur na dan takrat, ko utegnete, je primeren za vse, ki morate na povpraševanja in ponudbe strank odgovarjati po e-pošti. Tudi za vse, ki svojega dela ne morete opraviti sami, saj se morate neizogibno "po e pošti pogovarjati" tudi s sodelavci. In primeren je za tiste, ki se ne zavedate izrednega pomena in vseh pasti, ki jih v vašem prodajnem procesu prinaša korespondenca prek "mejla". 

Modul 3:  Vse, kar bi morali vedeti o pomenu povratne informacije

 Za učinkovito jesen smo vam pripravili  v KUPA komunikacije nov seminar na temo Povratna informacija – vse, kar bi morali vedeti o njej! Kako jo pridobimo, kako premagamo strah pred prejetjem povratne informacije, katere so tiste ključne točke za učinkovito vprašanje sodelavcem o opravljenem delu … Tudi o soočenju s povratno informacijo govorimo, predvsem pa vam predstavimo učinkovite pristope in modele, ki jih boste lahko pri svojem delu nemudoma začeli uporabljati. Med njimi so zagotovo matrika, ogrodje petih konverzacij, Joharijevo okno, ABC tehnika in še…                  

Prijavnica

 

Program KUPA: Celodnevna delavnica Obvladovanje stresa s komunikacijo in energijo!

Izberite vaš dan v januarju ali februarju 2018!

biserka_povse_tasic    Direktor, lastnik podjetja, vodja oddelka ...   tudi vi si zagotovo želite med sodelavci takšne, ki se znajo s spretno in učinkovito komunikacijo izogniti nepotrebnim pritiskom in stresnemu ozračju. Mi jih med samo delavnico usposobimo tudi za takojšnje sproščanje in obvladovanje stresa, ki so mu zaposleni izpostavljeni tako v domačem kot delovnem okolju. Saj veste, da dom pogosto prinašamo v službo in obratno, službeni stresni dogodki nas prevečkrat pospremijo tudi domov.V čem je naša delavnica drugačna od podobnih vsebin na trgu?

Komunikacijske tehnike vam predstavimo na podlagi bogatih lastnih teoretičnih in praktičnih izkušenj, ki so plod več kot 30-letnega dela na področju komuniciranja, tako v medijih kot v podjetništvu. Na podlagi individualnih komunikacijskih coachingov  ugotavljamo, da so:

  1. med najpogostejšimi stresorji: napačno upravljanje časa, nerazumne zahteve, iracionalne misli, neprilagojen perfekcionizem ter (ne)prikrita jeza
  2. običajne fizične aktivnosti po službi so dobrodošle, a ne zadoščajo za odpravo posledic in vzrokov stresa; zato v KUPA pri svojem delu uporabljamo tehnike takojšnjega energetskega sproščanja, ki jih bodo vaši sodelavci lahko že naslednji dan koristno uporabili

Preberite več o: vsebinskih poudarkih, poteku delavnice, vašem vložku, prijavi in pogojih plačila

V KUPA komunikacije lahko naročite tudi izvedbo preostalih 3 komunikacijskih programov, ki jih prav tako glede posameznih vsebinskih poudarkov prilagodimo dejavnosti oziroma potrebam naročnika, in sicer:
Program 1 - KUDO - komunikacijsko ugodno delovno okolje
Program 2 - Vodja kot učinkovit komunikator
Program 3 - Komuniciranje s strankami

Decembrski zaključek ali januarski začetek

Decembrski motivacijski zaključek poslovnega leta 2017 ali januarski motivacijski
začetek poslovanja v letu 2018?! Vaša odločitev - naša izvedba!

Naj bo prijetno in koristno. Privoščite sebi in sodelavcem najprej nekaj koristnih dodatnih znanj in spretnosti v okviru krajšega komunikacijskega seminarja,ki ga vsebinsko pripravimo glede na vaše potrebe. "Izobraževanju" sledi druženje ob razvajanju brbončic v prav posebnem KUDO - komunikacijsko ugodnem delovnem okolju, kjer sproščeno lahko mimogrede v prijetnem vzdušju "obdelate" še kakšen poslovni izziv. Primerno za skupino do 25 udeležencev.

Opcija 1: Popoldanski 4-urni seminar + srednjeveška grajska večerja (lokacija: Nazarje)

Opcija 2: V rovu več sto metrov pod zemljo v Muzeju premogovništva (lokacija: Velenje)

Opcija 3: Doživetje na mozirski planini + 4-urni seminar (lokacija: Mozirje)

Vas zanima več? Povpraševanje pošljite na: biserka.povse.tasic@outlook.com ali pošljite spletno prijavnico in si rezervirajte termin in izberite opcijo, ki vas zanima. Poklicali vas bomo, se dogovorili za sestanek in vaše koristno ter prijetno druženje s sodelavci izpeljali v KUPA stilu - kakovostno, ustvarjalno, podjetno in aktivno!

 

Utrinek z motivacijskega vodenja pred ogledom Muzeja premogovništva…

IMG_6429

 

1

Ker vas lahko komuniciranje, ki prepleta ustvarjalnost in podjetnost, pripelje do učinkovite akcije.

2

Ker vam bo organizacija in izvedba dogodka pustila nepozabne lepe sledi in zadovoljne stranke.

3

Ker boste s pristopom v Tretjo pot prek mreženja članov pridobili možnost neomejenega števila komercialistov za vaše izdelke in storitve.

© Kupa komunikacije 2015