Logo
Facebook
Google+
http://kupa.si/biserkin-cvek/">
Twitter
YouTube

PODJETNO: Banke bliže kupcem

biserka_povse_tasic

Podjetne banke, ne glede na lastnino (št.16., 22. april 2015)
Potem ko sem na svoji novi, podjetniški poti, včeraj povila KUPA komunikacije, sem bila danes prijetno presenečena vsaj ob dveh klicih. Zakaj prijetno?
Zato, ker sem davnega leta 1998 bolj »peš, na roke« opravljala primerjavo, v kateri banki bi se mi bolj izplačalo odpreti poslovni račun. Potem sem leta 2006 že imela izbiro prek spleta, ampak, da bi kdo poklical, no, to pa še ne. Tokrat, aprila 2015 je zgodba povsem drugačna.
Podjetno se na nove start-upe pripravijo tudi banke. In da ne bo pomote, ne glede na lastništvo. Še več, danes zjutraj je bila z vabilom, da odprem poslovni račun pri njih prva prav banka v večinski, državni lasti, ki pa ima očitno menedžerja, ki vanjo vnaša bolj podjeten duh. Kot se je nedavno izrazil, gredo bančniki zdaj pač tja, kjer so stranke. In prav je tako.
Sredi dopoldneva se je prijazno oglasila še druga, malce manjša, zasebna banka, v lasti tujca. Zdaj primerjam obe novemu podjetniku dokaj prijazni ponudbi in priznam, da sta ugodni, vsaka na svoj način. Vendar sem obema tudi povedala, da že odpiram poslovni račun pri »svoji« banki, ki sem ji zvesta že dve desetletji. Tudi ona meni; v dobrih in slabih časih. Takrat, ko je treba morda začasno zamrzniti posojilo in plačevati le obresti, ker preprosto ne veš, če bo nova pot obrodila plodove. Sem nek čuden zvest patron. Ko so mi prijatelji pred meseci svetovali, naj hitro poskrbim zase, ker me utegnejo delodajalci itak odsloviti, se nisem dala in zvesto vztrajala do konca. No, ni mi žal.
Nasploh sem očitno,kot so mi pred desetletji rekli kolegi na Balkanu, »nekakšen sitnosopstvenički duh«. Ali nekaj podobnega že pred tem kolegi na faksu, ko sem skrbno čuvala v predavalnici svoj stol, ki so ga nekateri že vnaprej pospremili z besedami “ne, tu je zasedeno, to je Biserkin stol”: Ah, nekako sem zvesta ljudem, a tudi stvarem. Očitno. Sem bila pa danes res v obeh primerih ljubeznivih, prodornih in podjetnih bančnih akcij prijetno presenečena in navdušena. Ja, spreminja se tudi duh v bančništvu; in to na bolje. Zdaj pa, seveda v skladu s tistim, kar pišem v svoji knjigi Moja pot:Start-upi za vse življenje tuhtam, če bo katera od bank morda tako proaktivna tudi takrat, ko bom na trgu imela že dovolj razvit produkt in bom potrebovala kapital za njegov razvoj?! No, o kakšni začetni bančni spodbudi ne upam niti razmišljati. Bomo videli. Od danes dalje se pustim prijetno presenetiti tudi bančnikom. Tako se dela. Treba je tja, kjer so kupci doma. Velja še za marsikoga. Tudi v svetu časopisja, zdravstva in še v kakšnih storitvenih dejavnostih…

*

Pošlji komentar

2 Komentarji na "PODJETNO: Banke bliže kupcem"


Bojan
28. 4. 2015

Zanimivo, poučno, zabavno…

Hvala, zagotovo ima podobno izkušnjo še kakšen podjetnik…

 

© Kupa komunikacije 2015