Logo
Facebook
Google+
http://kupa.si/ekupa-usposabljanje-24-ur-na-dan-takrat-ko-ustreza-vam/">
Twitter
YouTube

eKUPA usposabljanje: 24 ur na dan – takrat, ko ustreza vam!

vzajemna webinar

e-KUPA komunikacijske vsebine

Po prejemu prijavnice vam izdamo predračun in na dan plačila na vaš e-naslov prejmete geslo za dostop na e-seminar. Cena: 69 evrov (brez ddv). Prijave na e-KUPA usposabljanje na biserka.povse.tasic@outlook.com  s pripisom Prijava na Modul 1/2 ali 3 in pri tem pripišete podatke udeleženca in plačnika. Z žetonom/geslom za dostop se prijavite na portal, prisluhnete vsebini, opravite test na temo tečaja in prejmete za tem po e-pošti potrdilo KUPA komunikacije o opravljenem usposabljanju za posamezno komunikacijsko-poslovno temo.

Prijavnico pa lahko izpolnite tudi prek našega spletnega obrazca s klikom na naslednjo povezavo: PRIJAVNICA

 

O vsebini že dostopnih e-seminarjev na portalu e-KUPA

 Modul 1: Motiviranje sodelavcev se začne s sestankom!

Kako učinkovito pripravite in izpeljete sestanek? To lahko ugotovite tudi po doseženih rezultatih dogovorjenega. Ampak takrat praviloma rešujete tudi že težave, ker…. vas niso pravilno razumeli, niste preverili razumljenega, se niste dobro pripravili, ste samo “razdeljevali naloge….govorili, bolj malo poslušali in še manj spraševali… na motiviranje kar pozabili…” Sleherna motivacija zaposlenih, še posebej ob uvajanju in izvajanju sprememb se začne na začetku: s sestankom. Pomembne pa so tudi veščine in znanja, ki vas lahko naredijo za komunikacijsko učinkovitega vodjo v podjetju.

Modul 2: Najpogostejše napake pri e-komunikaciji s strankami

Seminar, ki mu na e-portalu KUPA lahko znotraj zakupljenih 14 dni prisluhnete 24 ur na dan takrat, ko utegnete, je primeren za vse, ki morate na povpraševanja in ponudbe strank odgovarjati po e-pošti. Tudi za vse, ki svojega dela ne morete opraviti sami, saj se morate neizogibno “po e pošti pogovarjati” tudi s sodelavci. In primeren je za tiste, ki se ne zavedate izrednega pomena in vseh pasti, ki jih v vašem prodajnem procesu prinaša korespondenca prek “mejla”.

Modul 3:  Vse, kar bi morali vedeti o pomenu povratne informacije

Za učinkovito jesen smo vam pripravili  v KUPA komunikacije nov seminar na temo Povratna informacija – vse, kar bi morali vedeti o njej! Kako jo pridobimo, kako premagamo strah pred prejetjem povratne informacije, katere so tiste ključne točke za učinkovito vprašanje sodelavcem o opravljenem delu … Tudi o soočenju s povratno informacijo govorimo, predvsem pa vam predstavimo učinkovite pristope in modele, ki jih boste lahko pri svojem delu nemudoma začeli uporabljati. Med njimi so zagotovo matrika, ogrodje petih konverzacij, Joharijevo okno, ABC tehnika in še…

Prijavnica

*

Pošlji komentar

Bodite prvi, ki boste komentirali ta prispevek


 

© Kupa komunikacije 2015