Logo
Facebook
Google+
http://kupa.si/priporocila/">
Twitter
YouTube

Priporočila

21950841_1989408064622249_5086553636364214796_o

 

Ekipa vodij podjetja Simbio iz Celja ob usposabljanju na sedežu podjetja:

  • “Seminar je praktično naravnan in zelo dobro je podana vsebina.” /Mojca Tolič-Kukovec/
  • “S pomočjo primerov in vaj se veliko naučiš.” /Maja Papič Lindič/
  • “Ti odpre nove poglede na vodenje in sodelovanje s sodelavci.” /Tadej Ferlež/
  • “Je strokovno voden seminar, z dejanskimi primeri in pokriva več področij, od komunikacij, trženja do psihologije.” /Miloš Milovanović/
  • ” Pridobili boste nova vodstvena znanja.” /Boštjan Jelenko/
  • “Zelo koristno, direktno uporabljivo.” /Tina Kramer/

Udeleženci programa Vodja kot učinkovit komunikator na seminarju 20. januarja in 20. aprila 2017 v Ljubljani:
“Spoznanja bom lahko že jutri koristno uporabila … sem sprevidel, da bom moral kot vodja bolj deliti naloge, več aktivno poslušati, manj popuščati … če želim motivirati sodelavce moram biti najprej sam motiviran …  ob posredovanju zanimivih primerov sem imel pred očmi slike podobnih situacij in našel kar nekaj odgovorov zase…”

In še kolaž  nekaterih mnenj naših zadovoljnih strank – naročnikov komunikacijskega usposabljanja in raziskav ter udeležencev naših dogodkov:

 

Pozdravljena gospa Biserka, 

V imenu naše vodje se vam zahvaljujem za odlično izpeljano delavnico.

Ingrid Maršič,
Samostojna strokovna delavka |Senior Expert
Kadrovsko področje | HR Department
Luka Koper, d. d.| 

 

 

Bi pa ob tej priložnosti rada pohvalila vaš seminar, sem v razmislek prejela res nekaj dobrih iztočnic, ki mi bodo vsekakor pomagale pri delu z ekipo.

Mateja Jereb

Direktorica poslovne enote
Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d. v. z.
PE Ljubljana
1000 Ljubljana

 

Spoštovana gospa Biserka Tasić!

 Ob zaključku kvalitativne raziskave Skriti obiskovalec OKC se vam zahvaljujemo za kakovostno opravljeno delo s katerim ste odstrli pogled na zadeve, ki jih sami prevečkrat spregledamo. Zaključki raziskave so pokazali kaj delamo dobro in na katerih področjih je še prostor za izboljšanje naših storitev. Posebno vrednost daje analiza rezultatov na podlagi katerih bomo izvedli dodatna usposabljanja ter prilagodili načrt razvoja kompetenc zaposlenih.

 Veliko poslovnih uspehov vam želim še naprej! S spoštovanjem,

 mag. Polona Rifelj
Direktorica
Osrednja knjižnica Celje 

 

In še zadovoljna stranka po oddaji raziskave Prvi vtis:

Pohvala navdušene stranke

Preverite nas tudi vi!
biserka.povse.tasic@outlook.com

© Kupa komunikacije 2015